Vídeo presentació església Sant Josep de Bovera

Aquest curs escolar hem estat treballant amb el Projecte “Apadrinem el nostre patrimoni”. Es basa en la idea de l’apadrinament d’un element del patrimoni monumental, del patrimoni cultural immaterial o del patrimoni natural, per part d’un centre educatiu.  En el nostre cas, hem apadrinat l’església de Sant Josep.

El coneixement del patrimoni local des d’un punt de vista històric, artístic, cultural, natural i científic és important per fomentar la implicació dels alumnes en el territori i la societat i, en darrer terme, per promoure l’exercici d’una ciutadania crítica i responsable.

A continuació us mostrem algunes de les activitats que hem fet: