MUSIREPTE 6

Hola Músics!

Ben aviat podreu veure amb quins músics ens hem convertit, hi ha creacions genials!

Aquesta setmana us proposem un Musirepte juntament amb el repte d’Educació Física.

Ja sabeu que teniu temps fins el divendres 8 de maig. Estigueu ben atents/es i seguiu les instruccions:

Aquí us deixem les tres cançons que podeu escollir, n’heu d’escollir UNA i després fer el vídeo expressant-vos, explicant una història amb moviments, ballar, el que vulgueu.

Recordeu que heu d’enviar el vídeo als correus de les mestres de música i d’Educació Física:

• evagili@escolavalldeflors.cat
  • lauralopez@escolavalldeflors.cat
  • yjove1@xtec.cat
  • droldan@xtec.cat
  • strepat@xtec.cat

Que tingueu una bona setmana

Omplim les cases de música
#jofaigmúsicaacasa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *