MUSIREPTE 5

Hola Músics!

Esperem que hagueu pogut escoltar la llista de reproducció. Heu endevinat qui ha pogut proposat alguna de les cançons?

Remeneu els armaris, disfresseu-vos, maquilleu-vos,…, tot el que necessiteu perquè el Musirepte d’aquesta setmana és convertir-vos en un/s músic/s!

Escolliu el/la o els/les músics que més us agradin, imiteu com vesteixen, gesticulen, posen, etc. i immortalitzeu aquest moment amb una fotografia. Si escolliu un grup, poden sortir tots els que sigueu a casa. El que vulgueu i necessiteu!

Després, envieu-nos la foto original de l’artista i la vostra, posant el nom del músic i qui és.

Envieu la fotografia al correu de la vostra mestra de música:

• evagili@escolavalldeflors.cat
  • lauralopez@escolavalldeflors.cat

Us deixem dos exemples. Nosaltres també ens hem convertit!

.

Fins la setmana vinent!

Omplim les cases de música!
#jofaigmusicaacasa