MUSIREPTE 4!

Hola Músics!

Després d’escollir les cançons que més ens han agradat i descobrir quina era la que més es va escoltar el dia que vam nàixer, aquesta setmana us proposem un treball d’audició:

El dissabte al matí tindreu el link (web de l’escola i Classdojo) on hi trobareu la llista de totes les cançons que hem proposat alumnes, mestres, monitores de menjador,… és a dir, la comunitat educativa!

Hi ha una gran varietat d’estils, d’èpoques, idiomes, etc. Tenim música per molta estona. A veure si endevineu qui ha pogut proposar alguna de les cançons…

Canteu, balleu, escolteu, gaudiu de la nostra música amb els de casa durant aquests dies!

Si ha sorgit algun moment especial i l’heu pogut immortalitzar, ja sabeu que el podeu compartir al nostre correu.

• evagili@escolavalldeflors.cat
  • lauralopez@escolavalldeflors.cat

Omplim les cases de música!
#jofaigmusicaacasa