MUSIREPTE 3

Hola músics!

El Musirepte 3 és un treball molt personal però després sera cooperatiu!

Necessitem que ens feu arribar 3 cançons que us agradin molt i que ens serveixin per acompanyar a tothom, des dels més petits als més grans, en aquests dies de confinament.

• CANÇÓ 2 i 3: Podeu escollir les que vulgueu però alerta, han de ser d’estils de música, artista, idioma,etc., diferents! Si els de casa tenen alguna proposta, també podeu posar-la.

Després d’haver escoltat molta música, heu d’enviar un correu a la vostra mestra adjuntant els links del Youtube de les vostres tres cançons i una petita justificació de per què les heu escollit:

• evagili@escolavalldeflors.cat
  • lauralopez@escolavalldeflors.cat

Omplim les cases de música!
#jofaigmusicaacasa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *