MUSIREPTE 2

Hola Músics!

Ja tenim aquí el Musirepte 2!

Després de conèixer a Ludwig van Beethoven, us proposem que us convertiu en compositors i compositores com ell:

Aquí teniu lenllaç de l’eina per crear la vostra obra.

Clica aquí per anar a l’eina: Song Maker.

Podeu escollir els instruments, posar-hi acompanyaments rítmics i melòdics, segones i terceres veus…. feu volar la imaginació!

Us deixem dos vídeos perquè pugueu veure i escoltar com sona l’Himne de l’alegria amb una agrupació gran com és l’orquestra simfònica. El primer vídeo és un flashmob i el segon son músics que toquen des de casa durant el confinament.

Clica aquí per veure el vídeo del flashmob.

Clica aquí per veure els músics tocant durant el confinament.

També us deixem la partitura perquè us sigui més fàcil, fixeu-vos amb les notes!

Quan acabeu la vostra obra musical, heu d’enviar-nos el link. El primer pas és clicar a “Save” i després copiar el link i enviar-lo al correu de la vostra mestra de música:

• evagili@escolavalldeflors.cat
  • lauralopez@escolavalldeflors.cat

Esperem que pugueu fer grans creacions. Bona setmana músics, ens trobem el pròxim dimecres!
#jofaigmusicaacasa