GEP 2016-2017

L’actual curs 2016-2017 la nostra escola ha entrat a formar part del GEP ( Grup d’Experimentació Plurilingüe).

Donada la importància que té l’aprenentatge d’una llengua estrangera, aquest curs  s’ha engegat un projecte on s’han augmentat les hores d’anglès a 3r de primària amb la metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua). D’aquesta manera els alumnes de 3r de primària gaudeixen d’una sessió i mitja a la setmana de Coneixement del medi en anglès. L’objectiu és anar-ho implementant a tot cicle mitjà i cicle superior durant els propers cursos.

En la mateixa línia es continua impartint l’educació visual i plàstica en anglès a Cicle Superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *