PLA OBERTURA FASE 2 ESCOLA VALLDEFLORS

A partir de l’1 de juny les escoles ubicades en regions sanitàries que estiguin en fase 2, tornarem a obrir. Aquesta obertura es farà seguint les instruccions del Departament d’Educació. Pla d’obertura de centrres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-20, aprovat pel PROCICAT en data 20 de maig de 2020.

Com afecta a l’alumnat?

El retorn al centre per part dels alumnes ÉS VOLUNTARI.

Podran portar els infants les famílies de P3, P4 i P5 com a mesura de conciliació de la vida laboral i familiar. Hauran de treballar els 2 membres de la unitat familiar, i omplenar una declaració responsable.

S’oferirà atenció personalitzada en qualsevol curs i nivell. Aquesta és una mesura excepcional i no continuada, podrà ser individualitzada o en petit grup.

Acció educativa i suport lectiu, sempre de caràcter voluntari, en grups de 13 com a màxim per a l’alumnat de 6è de primària.  Aquesta és una mesura continuada.

Per poder reincorporar-se l’alumnat ha de complir els següents requisits:

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós
  • Que no siguin o hagin estat positives per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors a l’1 de juny.
  • Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors a l’1 de juny.
  • CALENDARI VACUNAL al dia.

L’escola contactarà amb les famílies mitjançant formulari de google, que hauran d’omplenar aquelles que vulguin assistir al centre i que cumpleixin els requisits per a poder-hi assistir. La data límit per a contestar és el dijous 28 de maig a les 15h., per a poder organitzar els espais i horaris d’entrada i sortida de l’escola.

Les famílies d’Educació Infantil que facin la petíció de conciliació familiar, se’ls hi farà arribar per mail la declaració responsable que hauran de retornar per mail a la direcció correctament omplenada i signada prèviament a l’1 de juny.

TOTES LES PETICIONS FORA DE TERMINI NO ES PODRAN CONTEMPLAR PER QUESTIONS D’ORGANITZACIÓ I SEGURETAT.

Enllaç al formulari per l’assistència voluntària a l’Escola Valldeflors.

PLA D’OBERTURA ESCOLA VALLDEFLORS.

PLA OBERTURA DE CENTRES ESCOLA VALLDEFLORS DE TREMP

DECLARACIÓ RESPONSABLE FAMÍLIES EDUCACIÓ INFANTIL.