RUA DE CARNESTOLTES. PIRINEUS TV

Rua de carnestoltes de l´escola. Enllaç a Pirineus TV.

Una cercavila pels carrers de Tremp dels alumnes de l’escola Valldeflors ha servit per començar a ambientar el poble de cara a Carnaval, una festa que s’allargarà fins dimarts. Els alumnes porten força dies preparant les seves disfresses relacionades amb la lectura i al rei Carnestoltes, de la disbauxa, que els ha acompanyat tota la setmana amb diferents manaments força esbojarrats.

Cada curs ha triat un personatge per disfressar-se. S’ha pogut veure porquets, les cabretes, ratetes, batman, Harry Potter o Geronimo Stilton entre altres.

Un cop acabada la cercavila seguida de ben aprop per pares i mares, els alumnes de sisè llegeixen el veredicte del jurat al rei Carnestoltes que, abans de ser cremat a la foguera, demana llegir el seu testament en el qual deixa obsequis ben originals per cada curs i professor. Tots junts acaben la jornada mirant com el rei de la gresca crema a foguera i l’acomiaden fins l’any que ve.

Parlen al vídeo: CLARA SÁNCHEZ, Directora escola Valldeflors

RUA CARNAVAL ESCOLA VALLDEFLORS TREMP.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *