LA SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

Com ja sabeu la nostra escola forma part del projecte d’Escoles Verdes. Volem continuar promovent formes de mobilitat sostenible en l’accés a l’escola com caminar, pedalar, utilitzar transport públic o compartir cotxe.

Aprofitant la celebració de la Setmana de la Natura hem decidit tornar a organitzar “La setmana de la mobilitat sostenible” que tindrà lloc del 5 al 16 de juny. Podeu visitar la web per conèixer les activitats que s’organitzen durant aquesta setmana a diferents poblacions catalanes.

Durant aquestes dues setmanes els nostres alumnes de cicle superior participaran al joc de la serp, una campanya europea que promou formes de mobilitat sostenible en l’accès a l’escola com caminar, pedalar, utilitzar transport públic o compartir cotxe.

Us convidem a tots a participar-hi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *