ELS NENS I NENES DE 5è, VISITEN L’ ARXIU COMARCAL.

El dia 22 de març, els alumnes de primer curs de cicle superior van visitar l’ Arxiu Comarcal del Pallars Jussà. Aquesta activitat tancava el Projecte realitzat durant el segon trimestre que porta per títol “El pas del temps”.
Els grups de cinquè van gaudir, un any més, de les explicacions del Director de l’ Arxiu, Sr. Fernando Lázaro i de la Sra. Ester Canal. El nostre agraïment més sincer per les seva dedicació i l’ entusiasme a l’ hora de compartir la seva tasca, convertint la visita en una activitat que els alumnes consideren molt interessant i ens ajuden a remarcar la importància de preservar la nostra memòria a través dels documents.

S VISITA A L’ARXIU COMARCAL by Slidely Slideshow