PROJECTE HORT

Els alumnes i les alumnes de 4t hem preparat les jardineres per a que els alumnes de 3r puguin plantar-les, i així fer un hort urbà.
Primer hem mesurat i fet el plànol del pati, hem mesurat les jardineres i desprès hem decidit on era millor ubicar-les. Hem tingut en comptes l’espai i les necessitats de les plantes.
Després hem mesurat la superfície interior per saber la mida de la lona, l’hem retallat i enganxat. Seguidament hem calculat la quantitat de pedres i terra necessàries .
Finalment l’hem omplert de pedres la base i terra la resta i així els de 3r hi ha pogut plantar .