TV VALLDEFLORS

Dins l’àrea de llengua castellana, per potenciar l’expressió oral, els/les alumnes de 4t faran cada setmana un programa de televisió. A partir de divendres 22 l’emetrem en directe pel nostre canal de Youtube (Escola Valldeflors) a les 15.15h

TALLERS INTERNIVELLS EDUCACIÓ INFANTIL

Formem grups de diferents edats P3, P4 i P5 per a treballar conjuntament  2 dies a la setmana diferents aspectes del currículum d’Educació Infantil d’una manera lúdica i motivadora. Els tallers són els següents: cuina, teatre, arts, plàstica, taller bucofonatori, dansa, sensorial i noves tecnologies.

APADRINEM EL TERRITORI. RIU NOGUERA PALLARESA.

L’alumnat de 5è a partir d’un dossier d’ingenieria basat en buscar i identificar solucions robòtiques per estudiar el riu han desenvolupat els següents projectes.

1.-  Bolet amb sensor de moviment per estudiar la fauna al voltant del riu.
ROBOT AMB SENSORS

BOLET AMB SENSOR

SALVEM LA TERRA.

Tancament de tota una setmana d’accions per la concienciació de la urgència climàtica del nostre planeta.