MONES DE PASQUA A 3r B

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 3r.B, com la resta de les classes,  hem participat en l’elaboració de mones de Pasqua, ja tan tradicional aquí a l’escola.

Ens han sortit uns pastissos molt bonics perquè hi han dedicat molt d’esforç i d’amor.

També han confegit uns dibuixos sobre el tema d’animals perquè quedessin ben guarnides.

Ens adonem que quan volem, podem fer coses  compartint i ajudant-nos.

Aquest tarda els tastarem amb gran delit. Llàstima que no les pugueu tastar, perquè ben segur que res en quedarà.