Inici de la temporada de Cros Escolar 21-22

Us informem que comença una nova temporada de cros escolar.
Els /les participants, tant adults com infants poden inscriure’s a un únic cros (3 euros), a més d’un o a tota la temporada (10 euros).
La data màxima d’inscripció prèvia per a cada cros és el dilluns de la mateixa setmana en què es celebra el cros el diumenge.
El primer cros que es celebrarà és el de l’Arboç el dia 20/02/2022. Per tant, la data límit d’inscripció serà el dilluns 14 de febrer.
El diumenge de cada cros podreu trobar 25 dorsals per a fer la inscripció aquell mateix moment. El cost serà de 5 euros.
Les inscripcions les podeu fer a través de l’escola “Ull de Vent” escolaulldeventef@gmail.com o a través  del Consell Esportiu recepciocebp@gmail.com.