Ens visita en Pere Martí

SARDANES A L’ESCOLA

Llegeix més»

Fem murals!

Els alumnes de tercer aprenem i treballem de moltes maneres diferents. Aquesta vegada ens ha tocat fer un mural a Medi per conèixer els animals vertebrats i invertebrat.

Durant aquest treball hem après a treballar en equip i a ser més autònoms, prenent les nostres decisions,… Llegeix més»

La capsa màgica de p3

A la classe de les Ametlles Torrades ha arribat una capsa màgica que ve del món de la fantasia dels llibres.
A dins de la capsa  hi havia objectes d’un conte i com a bons detectius hem hagut d’endevinar de quin es tractava.
Era del conte de… Llegeix més»

CROS DE LA BISBAL 2019

Us informem que el dia 17 de març es realitza el  cros de la Bisbal del Penedès. Aquest cros té lloc al costat del camp de futbol i a prop de l’edifici antic de l’escola. Us animem a tots a participar: pares, mares, familiars i alumnes.
Cal facilitar les dades… Llegeix més»

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

L’AMPA en col·laboració amb l’escola ha organitzat una Xocolatada Solidària pel proper divendres 15 de febrer.
A partir de les 16:00 obrirem les portes de l’escola a les famílies i tots els nens i nenes ens trobarem a l’edifici nou per gaudir d’una xocolatada amb finalitats solidàries. El donatiu, voluntari, és d’un… Llegeix més»

DESCOBRINT L’OLIVER JEFFERS

Els nens i les nenes de 2n seguim descobrint les brillants històries de l’Oliver Jeffers. Després de llegir “The way back home” i “How to catch a star” aquest cop va ser el torn de “Lost and found”, una història entranyable sobre l’amistat.
Hem llegit el… Llegeix més»

LES NOTíCIES DE 6è

CANTÀNIA
La Cantània aquest any tracta de Joan Brossa, n’hi a 16 cançons, un parell d’elles són l’abecedari, el carnaval.
La Cantània és el dia 15 de maig i l’hora és de 19:30 a mes o menys 20:30.
Participaran 5 escoles de la Bisbal del Penedès… Llegeix més»

MANIFEST DIA DE LA PAU

MANIFEST PER LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA
En un món en que les violències, les injustícies i les guerres, formen part de la vida de moltes persones, arreu del planeta, l’alumnat i el professorat de l’escola Ull de Vent volem manifestar que:
– Totes les persones… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

EL DIA DE LA PAU
El dimecres dia 30 es celebra el dia de la pau. A l’ escola Ull de Vent es fa una cursa solidaria per aconseguir molts diners (la faran el divendres 1 de febrer). Aquests diners seran per lluitar contra la malaltia… Llegeix més»

CURSA SOLIDÀRIA 2019

Benvolgudes famílies,
Com els últims anys, el proper divendres 1 de febrer, tots els nens i nenes de l’escola participaran en la CURSA SOLIDÀRIA. La cursa es farà al recinte escolar on hi ha els alumnes d’ Educació Infantil i Cicle Inicial (edifici nou).
Els nens i nenes correran al pati per… Llegeix més»

TEATRE A 4t

Els i les alumnes de 4t estem fent un projecte molt xulo. Fem teatre!!!!
Ara ja hem fet el repartiment de personatges, hem decidit el vestuari i els decorats i estem assajant molt i molt perquè tot surti molt bé.
Ens presentarem al 41è Festival de Teatre… Llegeix més»

NOTÍCIA CIENTÍFICA

Aquesta setmana, els alumnes de 6è A, ens ha tocat fer la notícia científica.
NOTÍCIA CIENTÍFICA 6 UNA SONDA XINESA ARRIBA A LA CARA OCULTA DE LA LLUNA
Bon dia! Som les nenes I els nens de la classe de 6è A.
La Xina ha fet història en… Llegeix més»

COMENÇA LA TEMPORADA DE CROS

Benvolguts pares i mares:
us informem que aviat començarà una nova temporada de cros. Els alumnes que vulguin participar a  les curses hauran de portar:
–         una fotocòpia de la targeta sanitària
–         una foto de mida carnet
–         fer efectiu el pagament de 10 euros

És el preu per poder córrer tota la temporada de cros.… Llegeix més»

CANTÀNIA 2019 A de BROSSA

Aquesta setmana hem encetat el segon trimestre i els alumnes de 6è comencem també una nova aventura, ens endinsem en la Cantània!!
Aquesta Cantània està dedicada a l’obra poètica de Joan Brossa, un poeta amb una mirada diferent que ens farà gaudir a tots de la… Llegeix més»

EL NOSTRE TIÓ HA ARRIBAT!

El Tió de l’escola acaba de baixar de la muntanya!
Els nens i les nenes de la classe de les Ametlles Torrades i de les Ametlles Salades l’hem anat a saludar.
Ara cal cuidar-lo molt: Li hem fet abraçades i petons, l’hem tapat amb una manta… Llegeix més»

LA CISTELLA DE NADAL

Com cada any els alumnes de sisè sortegen una panera amb productes de l’època en la qual ens trobem.
Aquestes butlletes estan numerades i la guanyadora ha de coincidir amb les quatre últimes xifres de la loteria de Nadal del 22 de desembre.
El/la guanyador/a de la… Llegeix més»