VALOREM LA SETMANA CULTURAL

Per acabar el segon trimestre, a l’escola vam realitzar la Setmana Cultural. Vam fer activitats de Harry Potter i de màgia.

Els alumnes de 4t C NEUS, IOSUA, RANDA I BRAIAN ens expliquen els tallers:

El fil invisible, consisteix en mirar els companys i tenies una relació visual en la persona que te mirava.

Taller de màgia. El mag Jordi va fer un truc de màgia i després mos ho ensenyava en cartes.

Ball de la jota, és el ball tradicional del poble.

Una situació d’aprenentatge, vam fer un ‘pasapalabra’ de Harry Potter i vam fer un escut per a entrar a l’escola Hogwarts.

Activitats en anglès, cada lletra tenia un número i teniem de fer adjectius.

També van vindre les famílies a la classe. A la nostra va vindre Silvia, la mare de Pau, i va fer activitats per a les persones que tenen dificultats per a parlar. Sara, la mare de Khadija, va fer el taller de Henna

Cliqueu a la foto per escoltar el programa i recupereu tota la programació de Ràdio Escola Ulldecona.