TASTETS DE RÀDIO

Dins de les activitats innovadores que s’han incorporat al centre, aquest curs hem realitzat un tastet de ràdio, continuació del taller que vam iniciar el curs anterior amb alumnes de 6è. Enguany ho hem ampliat als dos nivells del cicle Superior (5è i 6è).

El tastet de ràdio ens serveix per treballar l’expressió oral i escrita, al llarg del curs. Es realitza organitzant els alumnes en tres grups per tal de treballar cooperativament, on cada alumne té un rol: portaveu-coordinador, secretari/a, ordre i material. Cada grup és heterogeni format per alumnes de diferents classes de cada nivell.

Cada grup ha elaborat un programa de ràdio, amb continguts relacionats amb la classe i l’escola. En total, l’alumnat de 5è ha elaborat cinc programes i el de 6è n’ha enregistrat cinc més.

En acabar el curs 2018-19, a l’estiu, i a l’inici del present curs, al mes de setembre, els programes s’han pogut escoltar a Ràdio Ulldecona.

Pengem cada programa a la plana web de l’escola per a que els pogueu tornar a sentir, compartir, descarregar, etc.

PROGRAMES DE CINQUÈ I ANUNCI PROMOCIONAL: