TALLER DE RÀDIO A L’ESCOLA

Les quatre classes de 6è. hem realizat un taller de ràdio per treballar l’expressió oral i escrita, al llarg del curs, sobretot, durant els segon i tercer trimestres, i també durant la Setmana Cultural. Cada classe ha elaborat un programa de ràdio, amb continguts relacionats amb la classe i l’escola.

Durant el mes de juny, a les 16.30 hores, podíeu escoltar a Ràdio Ulldecona els programes que s’han fet al taller de ràdio

Els hem penjat també a la plana web de l’escola per a que els pogueu tornar a sentir, compartir, descarregar, etc.

Esperem que us hagen agradat. Ens hem esforçat molt per a fer-ho el millor possible.