SANT JORDI 2017

Del 18 al 21 d’abril a l’escola “Ramon y Cajal” d’Ulldecona portem a terme la setmana cultural. Realitzem un conjunt d’activitats diverses: Conta-contes de l’alumnat del centre als xiquets i xiquetes d’infantil, jocs al pati de fruita, conta-contes a càrrecs dels iaios, lectura de poemes en veu alta, gimcana literària, audicions de la banda, ball de sardanes, exposicions dels contes viatgers, etc.

També hem elaborat una revista digital, on cada nivell explica alguna activitat que ha portat a terme durant aquest curs escolar.

Esperem que us agradi!! I feliç diada de Sant Jordi!

Resultat d'imatges de sant jordi joan turu