RECOMANACIONS SETMANA 27 ABRIL-3 DE MAIG

 

Orientacions de treball per a alumnes i famílies – 5 

Benvolgudes famílies i alumnes, 

Continuem amb la tramesa d’activitats que poden fer els xiquets i xiquetes a casa. 

Us recordem que aquestes propostes són recomanacions. Poden fer-les totes o bé solament les que els vingui de gust fer. Si en fa alguna d’aquestes o d’altres sabeu que les podeu compartir amb els mestres enviant-les-hi al seu correu (@escolaulldecona.cat). Podeu anar enviant les activitats que heu realitzat durant la setmana.

  • Guardeu les activitats que esteu fent aquests dies per tal de compartir-les amb mestres i alumnes en el moment en què podrem tornar a l’escola.

EDUCACIÓ INFANTIL

P3:

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1ko06ff8amtImkQFKwbDjUsLIORLAXSOG/view?usp=sharing

P4: 

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1bqHo2GH_z4cooERbiTT04Y4Gci4CYoth/view?usp=sharing

P5: 

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1EP1VP-p1pYrBk21TKurrbglCTCNicLII/view?usp=sharing

 

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

CICLE INICIAL:

1r:

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1UjJ2adlmugNwKevnX5UY6aG7ylQTDq3i/view?usp=sharing

2n: 

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1r0JoSAWiv8UVb3kGaNPYzTGIcEZOPTC7/view?usp=sharing

 

CICLE MITJÀ

3r:

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1eFX4QjAFUA94nt81H21rqCmI1OmNgnfH/view?usp=sharing

4t: 

Recomanacions

Repte de matemàtiques

 

CICLE SUPERIOR:

5t:

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1DB0aQjlYlHe4Ql_ymNRhRau-BhLuzSZF/view?usp=sharing

6t:

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/1K4azjgWwtHVyCmdyUhqDnYHav5qDRHu4/view?usp=sharing

 

RECOMANACIONS RELIGIÓ / VALORS (TOTS ELS CURSOS):

 

EL MONSTRE DE COLORS

 

ACTIVITAT A PARTIR DEL CONTE

EL CONTE

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>