MISSATGE DE SUPORT A MARROC

Benvolgudes famílies,

Avui dimecres 13 de setembre, alumnes de l’escola han llegit un missatge de suport a les persones afectades pel terratrèmol del Marroc.

“Fatima, Ilyas, Khadija, Ibrahim, Hajar, Mohamed, Kamal…
Tots noms propers a nosaltres. Han estat pares, germanes, tiets, àvies, mares, mestres, germanes, veïns, que han perdut la vida, la casa o algun ser estimat al terratrèmol del Marroc aquest passat dissabte.

Des de la comunitat educativa de l’escola Ramón y Cajal d’Ulldecona volem enviar el nostre condol a totes les famílies marroquines, i una forta abraçada a totes les víctimes del terratrèmol. També el nostre suport a totes les persones que estan ajudant ja sigui allà al Marroc o col·laborant des d’aquí.”

Una abraçada ben forta!