La Setmana Cultural de Segon de Cicle Inicial

Aquest curs hem fet la Setmana Cultural del 15 al 18 de març.

Els i les alumnes de Segon hem fet moltes activitats i ens ho hem passat molt bé.

Al pati hem plantat herbes i plantes a les jardineres, hem engalanat els arbres amb cintes de colors i hem fet mòbils amb elements de la Natura.

A classe hem fet experiments, hem pintat, hem decorat els passadissos i ens ha quedat una escola molt acolorida. Estem molt contentes i contents!

El que més ens ha agradat és que hem fet jocs al pati, hem jugat a saltar a cordes, a fer equilibris amb l’Slickline, hem jugat al sorral, hem jugat amb les nostres ombres i gaudit sense parar. Ha sigut una Setmana molt divertida.

A més a més, ens ha visitat el terrissaire de la Galera, Joan Cortiella, ens ha ensenyat com es fan les figures de fang i ens ha fet algunes figures de fang per a la classe.

També hem fet manualitats amb elements de la Natura i vàrem poder anar a prop del Castell per agafar herbetes. Amb elles, vàrem fet una bosseta i a casa la tenim als armaris per fer bona olor.

Ens encantaria que sempre poguéssim fer activitats tan divertides i que ens ajuden a aprendre com és de bonica la Natura.

Alumnes de 2n.

Tot seguit, us deixem un reportatge gràfic de les activitats fetes durant la Setmana Cultural: