FORMACIÓ EAS

L’equip de mestres de l’escola ha realitzat una formació per aprofundir en la metodologia EAS (experiències d’aprenentatge amb sentit). Aquesta formació pretén dotar el professorat d’estratègies i habilitats per dissenyar unes propostes didàctiques que permetin a l’alumnat un aprenentatge més profund. A partir de situacions, reptes i projectes dintre d’un context real i proper, l’aprenentatge cobra més sentit i l’alumnat se sent més motivat per aprendre.

Volem agrair al formador, Guillem Riba, per donar-nos la possibilitat de seguir creixent en el nostre afany pedagògic.