Els monstres arriben a l’escola!

Els monstres de Class Dojo han arribat a 3r de primària de l’escola Ramón y Cajal amb moltes ganes de treballar i gaudir amb els alumnes.

Des de fa ja un temps, els xiquets i xiquetes de 3r treballen fent servir Class Dojo. Cada alumne tria un monstre (el que més l’agrada) que serà el seu avatar dins de Class Dojo. Al llarg de la setmana, poden guanyar o perdre punts segons el seu comportament de classe. Ajudar els companys, treballar en silenci, solucionar problemes parlant… totes aquestes accions els ajuda en el seu dia a dia i, a més, els fa guanyar punts per al seu avatar!

Ara bé… per a què fan servir aquests punts? Els punts aconseguits al llarg de la setmana els poden canviar per recompenses súper divertides. Seure amb el company que vulguis durant una setmana, comprar un monstre per poder pintar-lo, canviar el seu avatar… Un munt de recompenses que els fa la setmana molt més divertida!

Els alumnes de 3r estem molt contents amb els nostres monstres especials, us animeu a deixar-los entrar a la vostra classe?