EL CIRC VA A L’ESCOLA

L’Escola de Teatre i Circ d’Amposta (EtcA) ha realitzat una activitat circense on participen tots els alumnes del centre, ja que aquest curs el fil conductor de l’escola és el CIRC

Els alumnes d’educació Infantil i Cicle Inicial, van tindre un ESPECTACLE que durava uns 40 minuts, i els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior realitzaren uns TALLERS A L’AIRE LLIURE, d’una durada de 30 minuts per grup, on podien fer 3 activitats diferents i rotatòries al pati de l’escola. El grup classe es dividia en 3 grups i anaven passant per les diferents activitats (airtrack, equilibris amb mans, …).

Contacte EtcA: etca.info@gmail.com

Vos deixem algunes imatges dels alumnes de 5t de Cicle Superior.