DIA DE LA PAU

El divendres 29 de gener, commemorem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP).

Lema: Vivim en un món en què sí que hi cap tothom.

Hem elaborat un manifest sobre la Pau.
A l’aula hem treballat diverses activitats sobre la celebració, adaptades a cada nivell.
També hem fet un molinet de vent per a cada xiquet i xiqueta amb els desitjos de pau. Cada classe ha elaborat, a més, un molinet comú, amb els desitjos acordats.

Alumnat i mestres surten al pati amb el molinet a la mà i, després, es fa la presentació, a càrrec de l’alumnat de 6t.

1- Lectura del Manifest.

2- Un alumne/a de cada classe col·locarà el molinet a la jardinera i es llegirà frase escollida per cada grup classe.

3- Cantarem:
La cançó de la Felicitat (Infantil i Cicle Inicial).
Imagine (Cicles Mitjà i Superior).
El món seria més feliç (Tothom).