CONTES IL·LUSTRATS

L’àlbum il·lustrat és el conjunt de la imatge gràfica i el relat literari; les dues manifestacions artístiques es complementen i interactuen entre si.

A les classes de 4rt hem elaborat tres vídeos (un per classe) a partir de 3 contes o àlbums il·lustrats diferents, un per classe.

Els alumnes han enregistrat l’audio i el mestre ha fet el muntatge combinant l’audio i el video.

Prèviament s’havia treballat a l’aula les característiques de cadascun dels àlbums i es van repartir les frases que llegiria cadascú.

Dins de la programació especial per la Diada de Sant Jordi a Ràdio Ulldecona es van emetre els àudios dels contes que van enregistrar els alumnes de 4rt:

Gravant l’audio del conte