CONEIXEM EL NOSTRE PATRIMONI: LES OLIVERES MIL·LENÀRIES

Els i les alumnes de 2n de primària estan fent un projecte sobre les oliveres. Com tenim el privilegi de viure en terres d’oliveres hem anat complementant el que aprenem a l’escola amb sortides al nostres entorn.

Hem anat a:

– L’oficina de Turisme d’Ulldecona. Antic molí d’oli, de César Martinell. Allí vam aprendre com es feia l’oli antigament i quines eines feien servir.

– Visita a les oliveres mil·lenàries de l’AriónEns vam meravellar observant aquest museu natural que tenim a la nostra vora. Després vam fer un tastet de pa torrat, amb oli i xocolata Creo.

– Exposició de les oliveres mil·lenàries en 3D. Vam tornar anar a l’oficina de turisme, ens vam posar ulleres 3D i vam veure de ben a prop algunes de les oliveres més monumentals de la zona.