COMIAT ALUMNES DE 6è

😍NOVA ACTUALITZACIÓ (6è C)

Tots els i les mestres que heu tingut de P3 a 6è diem que…

Us portarem sempre al cor.

Els alumnes de 6è s’acomiaden de l’escola amb unes paraules, el seu record, quan els hem demanat que tanquessin els ulls….

També ens han deixat aquests mandales al pati de la nostra escola com a testimoni de la seva petjada entre nosaltres, com a mostra de treball en equip, mandales úniques i irrepetible, com són cadascú i cadascuna d’elles.

Ho podreu veure tot clicant a la següent foto:

Algunes xiquetes i alguns xiquets de cada classe, en nom de tot l’alumnat de 6è, s’han acomiadat dels mestres i els altres alumnes de l’escola Ramón y Cajal d’Ulldecona.

Aquí podreu escoltar els seus audios i, més endavant, tindreu també la transcripció dels seus missatges.

Comiat de 6è A

Comiat de 6è B

Comiat de 6è C

⌨Text

Els alumnes de 5è també han volgut dir adéu (no per sempre) als seus companys de 6è amb el següent video.