ACOMPANYA’M A LA XARXA

Acompanya’m a la xarxa ha estat una activitat conjunta per a famílies i alumnes que ha tingut un gran èxit.

Els Mossos d’esquadra han vingut a l’escola a fer una xerrada molt instructiva a famílies i alumnes de 6è de forma conjunta. L’experiència ha estat dinàmica i constructiva. S’ha pogut fer una reflexió conjunta de famílies i alumnes sobre quins perills es poden trobar per internet els menors i han tractat temes molt interessants i actuals com:

Posar en evidència aquells coneixements que els menors tenen per sobre dels seus progenitors tot obviant uns mínims de seguretat.

Explicar els perills a la xarxa: Comptes “FAKE”, Assetjament online, Grooming, Griefing, Contactes de risc.

Oferir consells bàsics sobre seguretat i supervisió del dispositiu: Contrasenya.

Quan comprar el primer mòbil? Acord familiar del bon ús.

Avui, pares i fills han tingut una experiència molt interessant i poc habitual. Repetirem!