A INFANTIL JA FEM AMBIENTS!!!

L’alumnat d’educació infantil va iniciar la setmana passada la nova proposta setmanal d’ambients.

Aquesta proposta metodològica consisteix en organitzar els alumnes en diferents espais on puguin construir els seus aprenentatges de manera espontània. Els nens i nenes passen a ser els protagonistes on aprenen per ells mateixos d’una manera constructiva i activa. L’organització dels grups internivell amb barreja de grups, afavoreix la interacció, col·laboració i cooperació entre infants de diferents edats respectant el ritme individual dels alumnes.

Estem molt contentes de poder oferir experiències d’aprenentatge tant enriquidores al nostre alumnat.

Les mestres d’infantil