FORMULARI INSCRIPCIÓ EXTRA ESCOLARS

EXTRA ESCOLARS AFA CURS 2022-23
👉🏼 Per a inscriure’t a una de les activitats extra escolars organitzades per l’AFA per aquests curs omple el següent formulari: https://forms.gle/Sh4LoVTmiFrv19U57

Termini màxim divendres 23 de setembre.

ROBÒTICA – Dilluns de 16.30h a 18h
Robòtica i programació bàsica on apendran a dissenyar, construïr i programar diversos robots LEGO®
De la mateixa manera, començaran en el disseny 3D, fent les seves pròpies creacions i imprimint-les.
Aquesta disciplina té nombrosos beneficis per a l’alumnat, tant en el desenvolupament d’habilitats bàsiques com en la formació de valors de responsabilitat, treball en equip i treball continu.

Cursos: de 1r fins a 6è
Preu: 25€/ mes socis – 29€/ mes no socis
Mínim: 10 alumnes per poder fer el curs

MINECRAFT EDUCATION EDITION – Dimarts de 16.30h a 18h
És una plataforma d’aprenentatge a tot el món que promou la creativitat, la col.laboració i la resolució de problemes en un entorn on l’únic límit és la teva imaginació.
Nivells per a tots els cursos de primària amb continguts i objectius adaptats a cada edat.

Cursos: de 1r fins a 6è
Preu: 25€/ mes socis – 29€/ mes no socis
Mínim: 10 alumnes per poder fer el curs

MECANOGRAFIA
Curs per aprendre a escriure i utilitzar el teclat de l’ordinador de manera ràpida i correcta en un grup reduït i tancat. Adreçat a infants de 6è de primària. El curs de mecanografia s’oferirà per a l’últim trimestre del curs i les inscripcions s’obriran setmanes abans.