BENEFICIS I DESCOMPTES SOCIS DE L’AFA

El principal benefici que tenen les famílies sòcies de l’AFA de l’escola és comptar amb un grup de persones que, de manera desinteressada, vetlla per les necessitats escolars de tots els alumnes, i que estan en contacte constant amb la direcció del centre.

A banda cada any reben una samarreta de l’escola totalment gratuïta (previa reserva a la tenda), prenda que és obligatòria per a tots els alumnes. Els alumnes d’infantil reben el paquet de folis que necessiten anualment, i a partir de 1r de primària l’agenda escolar.

També comptem amb un seguit de descomptes en comerços locals i en els cursets de natació a les piscines de La Sénia i Alcanar.

Arxiu de descomptes per a descarregar