Secretaria

Posem a la vostra disposició tot els documents necessaris per al bon funcionament de l’escola. Quan sigui necessari, descarregueu-vos-el, ompliu-lo degudament i feu-lo arribar a l’escola.

Us podeu descarregar els documents del proper curs (2020-2021) fent clic on diu: Descarregar

Informació bàsica sobre protecció de dades en compliment del Reglament General de Protecció de Dades (Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016)
Responsable Escola Taxonera.
Finalitat Incorporar les dades al fitxer del canal de comunicació família – escola, mitjançant el correu electrònic.
Legitimació Missió realitzada en interès públic.
Destinataris “No es fan cessions”.
Drets Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, supressió, limitació o oposició al tractament i portabilitat mitjançant un escrit adreçat al centre educatiu (Escola Taxonera – c. Farnés, 60-72 – 08032 Barcelona), o bé mitjançant un correu electrònic adreçat a: a8039513@xtec.cat
Informació addicional Autoritat Catalana de Protecció de Dades – Generalitat de Catalunya

AUTORITZACIONS COVID’19
Autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius
Declaració responsable
AUTORITZACIÓ PER LA RECOLLIDA O SORTIDA DE L’ESCOLA AUTÒNOMA
AUTORITZACIÓ DE PRESA DE MEDICAMENTS

És IMPRESCINDIBLE fer-ho arribar a l’escola per a que l’alumne/a pugui marxar a casa sense l’acompanyament de cap adult al migdia o a la tarda o que el vingui a buscar algú altre no habitual.

Descarregar autorització sortida autònoma (3r a 6è) i o recollida per persona autoritzada

És IMPRESCINDIBLE entregar-lo a l’escola quan se li hagi d’administrar un medicament a un alumne/a en horari escolar.

CANVI DE DADES PERSONALS

LLISTAT DE LLIBRES CURS 2020-2021

En el cas que qualsevol de les dades d’un alumne/a canviïn (telèfon d’urgència, adreça…), cal notificar-ho a l’escola mitjançant aquest formulari.

Descarrega llistat de llibres de text – 2020/2021

Descarrega instruccions reserva llibres de text  2020/2021

DECLARACIÓ SOBRE L’OPCIÓ PER A LA FORMACIÓ RELIGIOSA O
ELS ENSENYAMENTS ALTERNATIUS

MATERIAL I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Cal signar la declaració i informar dels possibles canvis segons el termini establert.

CURS 2020/2021

Descarregar – Quota de material i sortides 2020/2021

AUTORITZACIONS SORTIDES I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES curs 2020-2021 CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU
Disponibles a setembre 2020
EDUCACIÓ INFANTIL CICLE INICIAL
P3
P4
P5
1r
2n
Pendent Pendent Pendent Pendent Pendent
CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR
3r 4t
Pendent Pendent
Pendent

Cal fer-la arribar a l’escola firmada.

Té un caràcter anual.

AUTORITZACIÓ DRET D’IMATGE
APTITUD FÍSICA
Cal signar l’autorització del dret d’imatge i informar dels possibles canvis al llarg de l’escolaritat de l’alumne/a.

Descarrega Fitxa d’aptitud física

CANAL DIGITAL D’INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES
ÚS EDUCATIU DE L’ESPAI VIRTUAL “@escolataxonera.cat”

P3- QÜESTIONARI HÀBITS AUTORITZACIÓ ADMINISTRACIÓ PARACETAMOL