Relació família escola

EQUIP DIRECTIU

Per parlar amb les persones de l’equip directiu caldrà que prèviament concerteu visita personalment o per telèfon.

Directora i Cap d’estudis: Cita prèvia.

Secretaria: De dilluns a divendres de 8:30h a 13:00h i de 15:00h a 17:00h

Mestres: Dijous de 13:00 h. a 14:00 h.

REUNIONS

Durant els mesos de setembre i d’octubre, els mestres tutors corresponents convocaran una reunió de classe on rebreu informació detallada de la programació prevista.

És molt important la vostra assistència.

En aquesta reunió es signarà la carta de compromís educatiu entre la família i l’escola

Us demanem que vingueu a la reunió sense fills/es. Recordem que podeu utilitzar el servei d’acollida organitzat per l’AMPA.

PROJECTE “DELEGATS/DES DE CLASSE” 2020/2021

6èB Raquel Castañar Cervantes Marc Salvador Castañar
6èC Yolanda Fernández de la Torre Joel Lascuevas Fernández

COMUNICACIÓ FAMÍLIA / ESCOLA

CANAL DE COMUNICACIÓ FUNCIÓ PERSONES RESPONSABLES PERIODICITAT FRANJA HORÀRIA LLOC DE REUNIÓ
CONSELL ESCOLAR La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

Renovació parcial,  cada dos anys

1 reunió trimestral i sempre que calgui convocar-lo per decisió de la direcció del centre. A partir de les 17:15 h. Sala de mestres
ENTREVISTES  Informació i comunicació amb el/la mestre/a del vostre/a fill/a Professionals que intervenen a l’aula Durant tot el curs, setmanalment Dijous, de 13:00 a 14.00 h. (prèvia petició del professional o de la família) Aula
AFA Promou la participació de les famílies a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre. Junta de l’ AFA Durant tot el curs Últim dimarts de cada mes, de 16:00 h. a 17:00 h. Sala d’entrevistes (escola)
Participa en la pressa de decisions i en el govern del centre mitjançant un representant al consell escolar de centre. President/a Junta de l’ AFA
Administra i gestiona els recursos que aporten els associats Representant al Consell Escolar
DELEGATS/DES DE CLASSE 1.- Amb el tutor/a: Delegats/des voluntaris per cada classe (voluntaris) / Càrrec renovable cada curs 1 reunió trimestral i sempre que calgui convocar al grup, per decisió de la direcció del centre, o a demanda del grup de delegats/des. De 15:30 h. a 17: 00 h. Biblioteca
Transmetre inquietuds i interessos del grup.
Buscar voluntaris/es per a participar en activitats i fer actuacions a l’aula quan el/la tutor/a ho demani.
Fer difusió de les demandes que faci el tutor/a.
2.- Entre famílies
Informar a la comunitat.
Mantenir els canals de comunicació oberts: correu electrònic, mòbil, wathsapp
Derivar adequadament les inquietuds, dubtes i consultes.
Motivar a les famílies per participar en l’escola (reunions, festes, xerrades…)
Intercanviar opinions entre els/les delegats/des.
3.- Amb l’ AFA
Participar en els reunions de l’ AFA, excepcionalment i quan sigui necessari.
Fer difusió de les demandes que faci l’ AFA.
CORREU ELECTRÒNIC TUTORIES Proporcionar a les famílies, un canal de comunicació adicional que, només s’ha de fer servir en cas que no sigui possible la comunicació telefònica, presencial o via agenda. Tutors/es Durant tot el curs. Cal renovar l’adreça cada inici de curs Horari escolar

COMUNICACIÓ FAMÍLIA / ESCOLA

DELEGATS/DES DE CLASSE
ÀMBITS D’ACTUACIÓ
AMB EL TUTOR/A
ENTRE FAMÍLIES
AMB L’ AFA
• Transmetre inquietuds i interessos del grup. • Informar a la comunitat. • Participar en les reunions de l’ AFA, excepcional i quan sigui necessari.
• Buscar voluntaris/es per a fer actuacions a l’aula quan el/la tutor/a ho demani. • Mantenir els canals de comunicació oberts: correu electrònic, mòbil, wathsapp… • Motivar a les famílies per participar en les accions que porti a terme l’ AFA (festes, reunions, xerrades, comissions).
• Fer difusió de les demandes que faci el/la tutor/a. • Derivar adequadament les inquietuds, dubtes i consultes. • Fer difusió de les demandes que faci l’ AFA.
• Motivar a les famílies per participar en l’escola (reunions, festes, xerrades…)
• Acollir a les noves famílies
• Intercanviar opinions entre els/les delegats/des.
És renovable cada curs i, totalment voluntari.