Ampa

AFA

És l’Associació de Famílies d’Alumnes. Col·labora en diferents àmbits de l’escola mitjançant les diferents activitats que gestiona, per tant és molt important la implicació de les famílies pel bon funcionament del centre.

Per més informació, visiteu la seva pàgina web:

Trobareu un recull d’informacions sobre les activitats de l’AMPA, en el següent enllaç:

Documentació:

Horari d’atenció de l’AMPA: de dilluns a divendres de 17.30h a 18.15h.

ACOLLIDA JUNY: TAMBÉ A LA TARDA

Tenim bones notícies!!! El servei d’acollida al JUNY, per la tarda, estarà disponible el proper: 7 de juny fins al 22 de juny!!!

Per fer-ho efectiu, totes les famílies interessades hauran d’anar al local de l’ Ampa a fer la inscripció. L’horari serà de 16:00 a 17:00h totes les tardes menys el divendres. En el cas de que no pugueu anar presencialment, haureu d’enviar un mail al correu electrònic  de l’AMPA al ampaescolataxonera@gmail.com, per a confirmar la vostra inscripció, indicant el nom de l’infant, el curs i els dies que necessiteu d’acollida. També podeu contactar amb nosaltres per telèfon, per a fer la inscripció al 636905405.

Nota: Si sou els mateixos que utilitzeu l’acollida del matí, simplement comuniqueu-lo al fer la inscripció.

HORARIS I PREUS

L’acollida es realitzarà de 15:00 a 16:30 h de la tarda, i la sortida es realitzarà per la porta del menjador, per aquest motiu, preguem màxima puntualitat a la recollida dels infants.

El preu és:

BONO SOCIS: 25 euros/mes de juny

ESPORÀDIC SOCIS: 3 euros/dia

BONO NO SOCIS: 30 euros/ mes de juny

ESPORÀDICS NO SOCIS: 4 euros/día

Per als usuaris fixes, s’haurà d’abonar l’import total abans del 7 de juny.

Per als usuaris esporàdics, trucar almenys el dia abans, s’haurà de fer el pagament el mateix dia que es realitza l’acollida, és a dir, en el mateix moment que es recull  l’infant a l’escola.

Nota: El pagament s’ha de portar al dia. No s’acceptaran infants que no estiguin al dia de pagament.

NO ESPEREU MÉS!! US ESPEREM!!

COMUNICAT DE SANT JORDI 2021

Clica per a descarregar

ENQUESTA ACOLLIDA MATINAL 2020

Després d’escoltar les vostres peticions, tornem a valorar reactivar el servei d’acollida matinal:

Us demanem que ompliu el següent formulari, ENQUESTA ACOLLIDA MATINAL en el cas de que us interessi i el retorneu al següent correu electrònic: ampaescolataxonera@gmail.com

INFORMACIÓ ACOLLIDA 2020

Atesa la situació excepcional del Covid-19, s’ha hagut d’establir una manera diferent de gestionar el servei d’acollida que ofereix l’AMPA de la nostra escola, seguint els protocols de seguretat establerts pel departament de Sanitat i el Consorci d’Educació.

Aquest any s’han establert dues acollides, una matinal, de 08:00h a 09:20h, i una de tarda de 16:20h a 17:20h que començaran el dilluns 5 d’octubre, la data màxima per inscriure’s serà el divendres 25 de setembre.

No es podrà realitzar servei esporàdic el mateix dia com altres anys.  Com a molt tard i sense cap excepció, s’haurà d’informar per fer la inscripció el divendres de la setmana anterior, dels dies d’acollida que es necessiten per la següent setmana.

PROJECTE “DELEGATS/DES DE CLASSE”

Us animem a participar en aquest innovador projecte. Teniu a la vostra disposició, tota la informació en el següent enllaç: