TROBADA AMB LES NOVES FAMÍLIES DE P3: DIMARTS, 3 DE SETEMBRE DE 2019

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda a la nostra escola.

Us convidem  el dimarts, 3 de setembre de 2019, a les 16:30 h.  a la primera una trobada amb tots/es vosaltres,  per tal de comentar diferents aspectes:

• Quins reptes ens hem fixat durant el curs 2019/2020.
  • Com farem l’adaptació dels infants al setembre.
  • Quan farem una altra trobada per comentar com us heu sentit i, com s’han sentit els/les vostres fills/es a la escola.
  • Com funcionen els canals de comunicació i participació amb les famílies (AFA, Projecte “Delegats/des d’aula”, Consell Escolar…).

En acabar, us indicarem a quin grup classe anirà el / la vostre/a fill/a, i planificarem l’entrevista inicial durant els primers dies de setembre. En aquesta xerradeta, que serà per a cada família, ens començarem a conèixer. Si és possible, veniu tots tres.

Al setembre, us anirem enviant les informacions, de caire organitzatiu, de l’escola.

L’AFA organitzarà el Servei d’acollida, durant la reunió