TRIEM EL NOM DEL NOU INSTITUT-ESCOLA: Ens ajudeu?

Benvolgudes famílies,

Ens plau comunicar-vos que estem treballant per tal que el curs vinent, poguem obrir una nova etapa per a tota la nostra comunitat educativa, amb l’inici del projecte de l’Institut-Escola.

El primer pas: posar-li nom… Ens ajudeu?

Entre tots/es els/les alumnes de l’escola han proposat els noms que us indiquem tot seguit, i l’alumnat del cicle superior, ha organitzat una “campanya publicitària”, per a explicar a les famílies cadascuna de les propostes. Us animem a conèixer-les. Estem segurs que us agradaran!

Us convidem a mirar els vídeos i votar, només un cop per família i alumne, a una de les “candidatures”: Us farem arribar el qüestionari per correu electrònic: 3 Turons, Les Bugaderes, Mirades, 4 Vents, El Mirador i La Riera.

El termini per a votar finalitzarà dilluns, 25 de gener de 2021, a les 9:00 h. del matí i el resultat el podreu veure més endavant al web de l’escola.

ELS VIDEOS CANDIDATS:

5èA

3 TURONS

5èB

LES BUDADERES

5èC

MIRADES

6èA

4 VENTS

6èB

EL MIRADOR

6èC

LA RIERA

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!