REUNIÓ GENERAL DE L’AFA DE L’ESCOLA: 23 10 2019

CONVOCATÒRIA REUNIÓ GENERAL DE L’A.F.A.

DIA: Dimecres 23-10-2019

LLOC: Sala de mestres

HORA: 20:30 hores

Benvolgudes famílies:

Per indicació del president de l’AFA, us convoco a la reunió ordinària general de l’AFA de l’escola Taxonera, que es realitzarà en el lloc, el dia i l’hora indicats amb el següent ordre del dia:

1.- Presentació dels comptes del curs 2018-2019.

2.- Aprovació de l’estat de comptes 2018-2019.

3.- Convocatòria d’eleccions pel càrrec de: Vice-president/a, Secretari/a i Vocals.

• La Junta Directiva cal que tingui, com a mínim, 4 membres fins a un màxim de 14 membres.
  • Poden ser electors i elegibles tots els/les socis/es de l’Associació; es poden presentar les candidatures en tot moment, fins el dia abans de les votacions al local de l’A.F.A. o trucant al 629109112 (José Antonio Fernández).
  • S’accepten candidatures, aquestes s’han d’omplir i adjuntar el document d’identificació (DNI/NIE/PASS).
  • Només s’accepta una candidatura per família.
  • Les votacions es celebraran en un sol acte, mitjançant vot secret, lliure i directe.
  • Les votacions s’accepten per majoria, en cas d’empat, el vot del President serà públic i comptarà doble.

4.- Precs i preguntes.

Atentament,