PREINSCRIPCIÓ: Avui ​publiquem la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada

Avui ​publiquem la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/05/2021​.
El següent pas serà del 26 al 28 de maig: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.
Està adreçada a l’alumnat que no ha obtingut cap plaça en els centres demanats i es tracta de sol·licituds en les quals s’ha marcat expressament que es vol una assignació d’ofici, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles un cop fets els processos d’assignació.
Després d’aquesta ampliació de la sol·licitud, es fa l’últim procés d’assignació tenint en compte aquestes peticions ampliades

L’oferta final del centre es farà pública el dia 4 de juny i la llista d’alumnes admesos i llista d’espera, està prevista pel 7 de juny de 2021.
ESO – LLISTA ORDENADA

EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA