OBRIM L’ESCOLA A LA PRIMAVERA

Amb motiu de l’arribada de la primavera, ens agradaria que, conjuntament amb els vostres fills i filles,  participeu en portar la natura a tots els racons de l’escola (aules, patis, passadissos, sales….)

Per aquest motiu, us demanem que porteu una planteta, planta o super-planta, amb flors o sense, autòctona o exòtica, amb olor o sense, trepadora o no, però que estigui ben VIVA!

Esperem com sempre, la vostra participació i així poder obrir les portes de l’Escola Taxonera a una espectacular primavera….”.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

PODEU PORTAR LES VOSTRES PLANTES A L’ESCOLA A PARTIR DE DEMÀ, 7 DE MARÇ FINS EL DIVENDRES 22 DE MARÇ DE 2019