Informacions curs 2020-21

Benvolgudes famílies, us informem que el proper curs 20-21 començarà el dilluns, 14 de setembre.

Com bé sabeu les circumstàncies relatives al COVID-19 faran que aquest curs hi hagi novetats i mesures higiènico-sanitàries que caldrà tenir en compte:

• L’horari general de l’escola serà: de 9h a 12’30h i de 15h a 16’30h.
  • Les entrades i sortides de l’escola seran esglaonades i fent servir diferents accessos. Els primers dies de setembre, abans de començar el curs, us informarem detalladament de tot el pla d’organització de l’escola per aquest curs tan excepcional. Us convocarem a una reunió amb les famílies de cada grup, que podran ser presencials o telemàtiques, segons siguin les instruccions del PROCICAT.
  • Mesures higiènico-sanitàries que caldrà tenir present:
ÚS DE MASCARETA

RENTAT DE MANS

DISTÀNCIA SEGURETAT EN CAS DE TENIR FEBRE O ALGÚN SIMPTOMA COVID-19 ENS QUEDEM A CASA