INFORMACIÓ COVID 19

Davant les diferents consultes que ens esteu fent arribar a l’escola relacionades amb el coronavirus COVID-19, us informem que estem en contacte constant amb el Consorci de Barcelona i el Departament d’Educació i seguim els protocols i les instruccions que ens donen, com no podria ser d’una altra manera.

El Departament d’Educació està a l’hora en constant comunicació amb el de Sanitat i de moment, no tenim cap instrucció relacionada amb el tancament d’escoles, per tant, mentre no es digui el contrari, l’activitat escolar seguirà amb normalitat. De totes maneres, com haureu pogut comprovar des dels diferents mitjans de comunicació, els esdeveniments canvien cada dia i és per això que si hi hagués qualsevol indicació a les escoles us la notificarem de forma immediata.