INFORMACIÓ ACOLLIDA MATINAL AMPA

Atesa la situació excepcional del Covid-19, s’ha hagut d’establir una manera diferent de gestionar el servei d’acollida que ofereix l’AMPA de la nostra escola, seguint els protocols de seguretat establerts pel departament de Sanitat i el Consorci d’Educació.

Aquest any s’han establert dues acollides, una matinal, de 08:00h a 09:20h, i una de tarda de 16:20h a 17:20h que començaran el dilluns 5 d’octubre, la data màxima per inscriure’s serà el divendres 25 de setembre.

No es podrà realitzar servei esporàdic el mateix dia com altres anys.  Com a molt tard i sense cap excepció, s’haurà d’informar per fer la inscripció el divendres de la setmana anterior, dels dies d’acollida que es necessiten per la següent setmana.

ACOLLIDA MATINAL

L’horari d’entrada de l’acollida serà de 08:00h a 08:30h. En aquesta franja horària podreu portar els/les nenes/nens que ja estiguin inscrits per rebre aquest servei per la porta del menjador situat al carrer Farnés. En cap cas es podrà accedir a l’acollida fora d’aquest horari.

PREU SOCIS AMPA: 2.50 € per dia

PREU NO SOCIS: 3.50 € per dia

ACOLLIDA DE TARDA

L’horari de l’acollida serà de 16:20h a 17:20h i l’hora de sortida de nenes i nens es farà de forma esglaonada, tal i com es fa a l’escola, entre les 17:00h i les 17:20h per la porta del menjador, situat al Carrer Farnés.  L’hora exacta es confirmarà en el moment que sapiguem quants nens hi han i de quin curs són.

PREU SOCI AMPA: 2,00 € per dia

PREU NO SOCI: 3,00 € per dia

IMPORTANT!!

Malauradament, per poder portar a terme aquest servei es necessita un mínim d’assistents, sino no es podrà realitzar.

És per aquest motiu que necessitem saber quines famílies utilitzarien aquest servei. Preguem que aquelles que estigueu interessades, informeu a l’AMPA, trucant al telèfon/whatsapp 636.90.54.05 demanat per la Carol o adreçeu-vos al local de l’AMPA.

Atentament,

Junta A.M.P.A. TAXONERA

Seguiu-nos a les nostres xarxes socials per assabentar-vos de qualsevol novetat!