INDICACIONS INICI CURS 2020/2021

• Cal que prengueu la temperatura als vostres fills i les vostres filles abans de sortir de casa. En cas que tinguin febre, no poden venir a l’escola.
  • Hauran de portar la mascareta ben posada. Dins del recinte escolar, només se la podran treure per menjar (caldrà portar una funda per poder guardar-la i una mascareta de recanvi, per si es perd o trenca).
  • Heu de ser molt puntuals, tant a l’entrada com a la sortida. Si arribeu tard, haureu d’esperar fins que acabin d’entrar tots els grups, mantenint-vos allunyats de les portes.
  • Entrades i sortides (cada grup entra i surt SEMPRE per la mateixa porta)
  • A cada porta, intenteu mantenir la distància de seguretat i feu filera seguint els rètols.
  • El primer dia l’alumnat portarà a casa un document de responsabilitat, que haureu de tornar signat el dimarts 15 de setembre, el dia següent. Si no el porten, no podran entrar a l’escola.
  • DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACIÓ INFANTIL
  • DECLARACIÓ RESPONSABLE EDUCACION PRIMÀRIA
  • El mitjà de comunicació, donat que les entrades i sortides hauran de ser molt ràpides, serà l’agenda, que han de tenir sempre a dins de la motxilla (els hi donarem el primer dia).
  • A les reunions virtuals amb les famílies ja es van indicar grups, tutors/es, horaris i portes d’entrada i sortides
Des de l’escola, estem prenent moltes mesures de seguretat per disminuir els riscos i per acabar amb aquesta pandèmia. Estem segurs que vosaltres també ho feu.
Us esperem dilluns amb moltes ganes i il·lusió!