…FINS AQUÍ EL CURS 2019/2020….MOLT BON ESTIU!

Avui finalitza per a l’alumnat el curs escolar 2019/2020.

Ens ha agradat molt compartir-lo amb totes/tots vosaltres, malgrat hagi estat un curs totalment atípic per a tothom: alumnat, famílies i personal de la comunitat educativa.

Pensem que de tot s’ha de treure la vessant positiva i que de totes les coses, bones o no tan bones, es pot aprendre…nosaltres ens quedem amb les estones compartides, amb una nova manera de connectar amb l’alumnat i famílies.

Us volem desitjar que gaudiu de l’estiu amb la companyia dels que no ho heu pogut fer en aquests darrers mesos i amb la dels vostres filles/fills.

Treballarem per tal que la tornada a l’escola, al setembre, es pugui fer de la forma més relaxada possible per a tothom, fins aleshores, us enviem una forta abraçada.