FESTA DE NADAL DE L’AFA

El proper dissabte 15 de desembre, a les 10:30 h., l’ AFA celebrarà al pati de l’escola la festa de Nadal amb música, jocs, manualitats, xocolatada i un espectacle per a tots/es els/les nens i nenes que participin amb les seves famílies…

• 11:00 – 12:00 HORA DE ZUMBA: per Enrique Dorado, adreçat a diferents edats,
  • 10:30 – 12:30 JOCS I MANUALITATS: a càrrec de famílies de l’escola
  • 11:00 – 12:30 PHOTOCALL : un bon record de la festa de l’escola
  • 10:30 – 12:30 PRESENTACIÓ DE LA RUA DE REIS I CARNAVAL qui es vulgui apuntar, ja podrà fer-ho.
  • 12:30 XOCOLATADA: Xocolata i pa de pessic, a càrrec del Servei de Menjador de l’escola.
  • 13:00 ESPECTACLE AL TEATRE: el Mag Jota de Picas us farà passar una estona divertida.
  • 14:00 SORTEIG DE LES CISTELLES DE NADAL: ho farem dins l’escola, a l’ aula de Teatre. (Us podeu adreçar a qualsevol membre de l’ AFA –preu 1,00 €/butlleta).
  • 14:30 FI DE FESTA

També haurà un Servei de Bar per a les famílies, a un preu simbòlic.

Agrairem la col·laboració de les famílies en l’ organització i recollida de la festa.

MOLT IMPORTANT:  Les famílies que no siguin sòcies, hauran d’ abonar 10,00 €/alumne/a per a gaudir de tota la festa. Us recordem que per ser soci/a de l’ AFA, hauran d’ abonar la quota de 36,00 €/ Recordeu també que, amb el carnet, gaudireu gratuïtament de totes les festes i de descomptes en els llibres de text.
Venda de llaminadures de Nadal, a un preu simbòlic, el.laborades per les famílies de l’ AFA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *