FEM L’ENTRADA A L’ESCOLA DE FORMA RELAXADA

Educació Infantil – P3, P4 i P5:

• La porta del parvulari estarà oberta, al matí, de 9:00 h. a 9:15 h. per tal de poder entrar a l’escola d’una forma pausada i relaxada.
  • A partir de les 9:15 h., cal entrar per la porta principal (xamfrà) i acompanyar al vostre/a fill/a fins a la Consergeria.
Educació Primària:

• La porta principal estarà oberta fins a les 9:05 h.
  • En cas d’arribar més tard, sense justificant, es recolliran les dades del retard en un formulari. Si fos necessari, per acumulació de retards sense justificar, l’escola ho comunicarà a la Comissió d’Absentisme del Consorci d’Educació de Barcelona.