FEM ESMORZARS SALUDABLES!

Per tal d’aconseguir uns hàbits d’alimentació saludables, us recomanem que tots els dimecres, l’alumnat de l’escola  porti fruita per esmorzar.🍉🍊🍑🍐🍏🍎🍍🍓🍌🍒🍋

Des de l’escola creiem que és important un esmorzar saludable, tant pel rendiment físic com intel·lectual dels vostres fills i filles.

L’àpat fort de l’esmorzar s’ha de fer a casa, a l’escola només cal portar un petit refrigeri per tal de passar el matí. També és molt convenient evitar portar sucs i/o iogurts líquids, així com dolços industrials.

Mantenir una alimentació saludable des de la infància és un aspecte molt important en el desenvolupament  dels infants. Això  els permetrà incorporar la presència de fruita en la dieta diària.

Per reduir els residus que generem, seria bo portar l’esmorzar en una carmanyola (tàper) sense embolicar.🌍🌎🌏

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *